pátek 10. dubna 2009

Donekonecna prosim

Kouzelne tlacitko, ktere dovoli prehravat vasi oblibenou pisnicku stale a stale dokola. Bez prestavky, protoze se vam tak hrozne libi, mate pri ni tak skvelou naladu, ze proste nechcete, aby prestala. A klidne budete tancovat po byte, at si kazdy kdo chce, co chce mysli, vy jste ted stastni a jen tak si to nenechate vzit. Mozna vas ta pisnicka jednou omrzi, az zmacknete to tlacitko po stopadesate, ale tak co, ted chcete zpivat, tancovat a uzivat si to stesti dokud tu je...

Kdyby takove tlacitko v zivote bylo, asi bych ho ted mackala stale dokola. Bylo mi dobre. Mela jsem tu sve misto. Byla jsem pro ne Nekdo. Byla jsem pro nej Nekdo. A to, co predtim delalo rozdil mezi tim, jestli jsem tady nebo tam bylo najednou jakoby fuc, na moment se vyparilo. Patrila jsem sem. Mela jsem, ac treba jen na tu chvili, to, co mi tu doted tak chybelo. A byla jsem stastna. Jen skoda, ze takove tlacitko neexistuje... Ale zase na druhou stranu, mozna je to dobre, s nim by byl zivot prilis jednoduchy...:)

Žádné komentáře: