sobota 2. ledna 2010

Novoroční comeback :)

Tak jsem vyměnila diář 2009 za nový, na konci s desítkou, přiťukla si šampaňským a rozloučila se s dalším rokem, který je fuč. A mimo jiné jsem si vzpomněla na svůj blog, který tu od října vesela chátrá. Klikám na www.ahojterko.blogspot.com a pročítám posledních pár příspěvků. Říkám si, že je to škoda, že už sem nepíšu, že nemám čas na to, co se mi líbí, co mě baví a vůbec, co je docela prima. Takže - voilá - tu máme novoroční změnu :) Blog se opět probuzí k životu! Věřte, mám toho na srdci spoustu a času málo..takže některá témata budou už v určité směru neaktuální, ale berte to tak, že jsem o tom zkrátka chtěla napsat a neřeště to...

Takže ke "Canadian experience" se přidává i to "a tak dál", ketré vám poví, co se stalo potom ...:)

Žádné komentáře: