úterý 10. února 2009

Konecne!

Znate ten pocit, ze se na neco hrozne moc tesite. Nemuzete se dockat. A pak, z niceho nic, bum, nic nebude. Vas sen se zhroutil. Zklamani, smutek, nastvanost, vztek, bezmoc. Tak to presne bylo u me. Dostala jsem od jednoho profesora 2 DVD o lyzovani. Vitezne sjezdy roku Svetoveho poharu 2008 a treninky kanadskeho narodniho lyzarskeho tymu. Bylo to v utery, zrovn ajsem mela cas se na to vecer podivat. Jenze nic neni tak evidentni, jak se zda. Tentokrat selhala technika. Pro zmenu. Vim, ze nejsem technicky typ, ale tentokrat to vazne nebyla moje chyba. Byla jsem bezradna. A jeste ke vsemu, nikdo tady mi nedokazal poradit. Mrzelo me to. Nejvic asi fakt, ze jim to je tak trochu jedno. Pripadala jsem si beznadejne. vedela jsem, ze stat se tohle doma, nekdo mi s tim pomuze, poradi, vyresi. Tady nikdo takovy neprisel. Bylo mi to lito. Mozna vic nez to, ze jsem nevidela ona DVD.

Trvalo to asi 2 tydny nez prisel nekdo, kdo DVD prehravac zprovoznil. Vlastne uz ve ctvrtek byl zprovoznen. Jenze od te doby jsem se jeste nedostala k tomu, abych se rozvalila na pohovku a koukla se na obe DVD. Az dnes. Vazne jsem si to uzila. Lyzovani je bajecny sport, mam ho fakt moc rada. Ted jsem spokojena, ikdyz to trvalo dlouho, nakonec jsem obe DVD videla. Jsem za to rada. Jen jsem vam to chtela rict...

Žádné komentáře: