neděle 21. června 2009

Vazne velka taska

Pripadala jsem si podivne, kdyz jsem se ho ptala, jestli maji takove ty mega velke tasky na hokej. Trochu si me meril pohledem, nechapal. Na vysvetlenou jsem rychle dodala, ze je to jen na veci na prevoz. Podaval mi jednu obrovskou a ptal se, jestli cestuju. S usmevem jsem musela prisvedcit, s dodatkem, ze mam jaksi trochu vic veci nez pri prijezdu. Tak se usmal a gentlemansky me s taskou doprovodil k pokladne. Slecna u pokladny se bezradne koukla pod prepazku a s omluvou mi sdelila, ze nema tak velkou tasku. Nevadi, vzdala jsem tasku pod kridlo a vyrazila na metro.
Uznavam, ze neni uplne hodne lidi, co se prochazi v cervnu s prazdnou taskou na hokej, o to min jeste divek. Takze se nedivim, ze me oslovil, jen to bylo legracni. Povida pry, zda-li hraju hokej. Tak jsem jen vysvetlila proc cestuju s takovym prazdnym mega zavazadlem. Dali jsme se do reci a povidali si az do te doby nez vystoupil. Vylezlo z nej, ze je to hokejista, ze byl v juniorske reprezentaci a ze byl v Praze a ze se mu tam libilo :) No vida k cemu vsemu se hodi takova hokejova taska. Minimalne muzu zacit balit, mam kam...

Žádné komentáře: