pátek 26. února 2010

Díky jí a díky jemu

Právě jsem si chvilku zafilosofovala při psaní jednoho z příspěvků, tak si říkám, že to trochu odlehčím ještě jedním..:) Mám totiž skvělou náladu :) Vlastně až na to, že jsem trochu nevyspalá, unavená, a ...no, to je asi jedno, teď mám skvělou náladu a nehodlám si jí kazit :)
Nechci, aby se můj blog stal jen dalším vitruálním světem jako je facebook, kde se dozvíte, že Pepíček se šel vyčůrat a Mařenka je hrozně zalavískovaná...Ale co, takždý podle svého...
Odpoledne mi přišel mail od jednoho Francouze. Vlastně lektora z francouzskéhi institutu. V předmětu bylo DELF...takže bylo jasné, že jde o osudový mail, jestli jo neb ne. Teď se m ito samotné zdá usměvné, ale skoro jsem se ho bála otevřít :) No, a nebudu dělat cavyky a přiznám se že jsem i řekla hezky nahlas a s úsměvem vítězoslavné "JO!!", když mě pogratulovali k úspěšnému složení. Ouais!! Je suis vraiment contente! :) Et, meme si ca parait drole, je suis quand meme fiere de moi :) No, takže to byla jedna věc, co mi zvedla náladu a upřímně potěšila :) A ta druhá? Že váháte! Vždyť za několik málo okamžiků nakládáme auto a frčíme do Alp!!! Do Francie!! Tak zaprvé - Alpy - loni jsem tam nebyla a věřte, že Alpy jsou Alpy, i když jsem se nalůyžovala tolika kilometrů, jako zdaleka ne za celý svůj život, tak jsou simply the best :) A pak Francie - bezva země baget (které teda moc nemusím, ale památné doby, kdy jsme se jedinou větou - Bonjour, une baguette s´il vous plait. vkročili do obchodu :)..), vína a sýrů, francouzštiny jako prima jazyka a vůbec, mám to ve Francii ráda :) A dobré lyžování k tomu, no, uznejte, kdo by to nebral? Jen blázen by si stěžoval! Musí se přece dodat velký dík, to jsou ti rodiče hodní, že nás, odrostlé a občas přidrzlé potomky, takhle vezmou s sebou :) Sakra já se těším! :)

Žádné komentáře: