pátek 26. prosince 2008

Typical American Christmas Movie...

Proste jsem po dlouhe dobe mela naladu jen tak se svalit na pohovku a kouknaou se na nejaky relax film. Uvelebila jsem se, hezky se zachumlala do deky, hrnecek s cajem postavila na malou zidlicku hnedka vedle a vyber mohl zacit. Asi mi to bylo trochu fuk, v zasade vsechny filmy, ktere v te dobe bezely, mely vanocni tematiku. Santa Claus tady, Santa Claus tam, kouzelny Santa, maly Santa, velky Santa, vsude Santa... (jen me tak napadlo, ze si stejne vetsina lidi neuvedomuje tu komercnost, uz jen to, ze Santa Claus byl vytvoren spolecnosti Coca Cola... )
Film jsem si az na to, ze jsem uz od zacatku vedela, jak to dopadne, ze nektere sceny byly neuveritelne absurdne naivni a ze kazdych 10 minut bylo 3 minutove preruseni reklamami (kam se hrabe nase Nova!!!..jestli jste si nekdy stezovali, ze je vas film plny reklam, ujistuji vas, ze jste jeste nic nezazili...), opravdu uzila. Svetylka na stromecku zarila do tmy, v televizi hrali Jingle bells, kupa darku pod stromecekem cekala na zitrejsi rozbaleni. Rekla bych, ze to byl takovy americky vanocni vecer. Jedine, co je nutne dodat, ze jsem zadny "americky vanocni vecer" nidky nezazila, takze vlastne nemuzu soudit. Asi si to tak ale predstavuju. Treba me jednou nekdo vyvede z omylu ci naopak potvrdi me predstavy. Clovek nikdy nevi...

Žádné komentáře: