neděle 1. března 2009

Zavaz mi strevicek!

Sundavala jsem si brusle a navychazela z uzasu. Podivana, ktera se odehravala prede mnou proste stoji za zminku. Opravdu mi dosla slova...

Odhadem tak 14ti leta dcera s maminkou se vydaly bruslit. Maminka jiz obuta klecela pred dceruskou a zavazovala ji brusle. Marne jsem hledala ruku v sadre nebo nejaky jiny problem, co by holce branil obout se samotna. Marnivost. Rozmazlenost. V usich sluchatka, otraveny vyraz. At se maminka snazi. Neslo nezaslechnout cast jejich rozhovoru...

Holka: ,, Pekne me stves, trva to dlouho..."
Maminka: ,, Tak si to muzes udelat sama.."
Holka: ,, Neumim to."
Maminka: ,, Mela by ses zeptat taty, at ti ukaze, jak se to dela."
Holka: ,,Uz mi to ukazoval."
Maminka :,, A?"
Holka: ,, Nic jsem z toho nepochopila."
Maminka: ,, Hmm.."
Holka: ,, Tlaci to."
Maminka nic neodpovi, jen zacne dceri rovnat shrnutou ponozku.
Holka: ,, Ta blba ponozka je moc tlusta, stejne mi tam bude vadit..."

Nemela jsem slov. Ctrnactileta holka, ne trilete mimino! Jak ji to maminka muze trpet? Ja bych se tak stydela... Kam az ta rozmazlenost muze dojit...

Žádné komentáře: