pátek 2. ledna 2009

Swing swing swing

A dalsi vecer a dalsi zabava. Tentokrat bar. Ale nepredstavujte si me, jak se necham opijet sarmantnim barmanem! Aspon ne pro dnesek :) (ne, nebojte, jsem prece rozumne devce a vseho s mirou, ze? ..) Vyrazily jsme do baru, kde se poradaji lekce swingu. Musim uznat, ze me tanceni znalosti dovezene z Cech se mi docela hodily a dalsi vec byla, ze jsem byla rada, ze mame vizuelni ukazku. Ikdyz pro nas, kdo mame za sebou pekne dva roky poradneho tancovani, je jeden vecer uceni zakladu swingu jako facka. O to vic jsem se bavila na ucet panu, pocitajicich potichoucku kroky do rytmu hudby ci na ucet dam, ktere se za kazdou cenu chtely podtocit na opacnou stranu nez jejich partner nakazat. A jak uz to tak na parkete chodi, dama nema zadne svobody, tudiz muselo zakonite dojit ke kolizi. Doslo. Chudak dama si div nevykloubila rameno. Byla to legrace...:) Po dvou hodinach vysvetlovani a praktikovani pod vedenim paru, "ktery o tom neco vi", zustala hudba dal hrat, ale nasledovat jaksi volny tanec. Ted na scenu nastoupily pary, ktere to poradne rozjizdely. Trochu jive, trochu swing, trochu cha-cha ale hlavne improvizace. Poradna show, stalo to za to. a kdyz me pak jeden z techto "profiku" vytahl na parket, uprimne jsem mela co delat, abych jeho tempo pobrala. Rikam porad, ze neni nad vlastniho spolehliveho znameho tanecnika..:) Nicmene stejne to byl fajn vecer, uzila jsem si to. A kdyz pak cestou domu hraly v radiu pisnicku od Cindy Lauper - Girls just want to have fun, jen jsem se smala,jak je to pravda :)

Žádné komentáře: