neděle 26. září 2010

Beautiful freak

Připomnělo mi to vše, co bylo dřív. Jak jsme společně chodili na koncerty a připadali si již velcí a dospělí. A drsní, když nám jako nezletilcům prodali pivo. Jako všichni jsme řešili vztahy a jezdili domů posledním metrem. Občas přespávali u kamarádů, někdy prokecali hodiny v čajovně a pověrčivě na sebe foukali dým z vodnice. A tohle všechno se rozplynulo stejně jako kroužky z višňového tabáku, co mi vždycky voněl ze všech nejvíc. Zbyly vzpomínky, střípky z rozbité mozaiky, na které se teď jen práší... Ale mám jich plnou krabici, pečlivě převázanou mašlí, třeba v budoucnu nesoucí štítek "staré časy". Možná jednou budu někomu mnohé z historek vyprávět a říkat: ,,Ale víš, to už je dávno..." A budu si připadat staře, ač se budeme kolébat do rytmu a já budu v náruči usínat jako mrně a v hlavě mi bude donekonečna znít naše: ,, You´re such a beautiful freak....beautiful freak, beautiful freak, beautiful freak..."

Žádné komentáře: